00:45 och jag bestämmer mig för o börja skriva blogg...

 

jaha, då sitter man här..

vet egentligen inte varför, men kan vara för att jag inte orkar ha alla mina tankar inom mig så jag ska väl börja skriva ned dem...

 

vem är jag?

bra fråga, jag är en kille som snart fyller 20år, bor i  sverige och är väl en ganska glad person, i alla fall ur andras perspektiv... men vad vet egentligen folk om mig? i stort sätt ingenting skulle jag väl säga för att vara lite dryg..

 

jag är väl en av de mest osäkraste personerna jag känner till, ur min syn på mig själv, skulle jag väl beskriva mig själv som, ganska patetisk och känslosam och saknar väl självförtroende totalt..

jag är den som typ kan bli helt krossad och bara bryta ut i tårar i stort sätt när som helst..

vilket jag själv tycker är skit löjligt och grymt patetiskt, och kan ju vara därför jag typ inte har någe självförtroende heller pga att jag inte alls trivs med den jag är..

 

xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0